استخوان قورباغه سینمایی قورباغه فیلمنامه

استخوان: قورباغه سینمایی قورباغه فیلمنامه مهران رجبی نیوشا ضیغمی برنامه ریزی مهران غفوریان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی افشاي فساد‌هاي تازه از شهرداري قبلي

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی است که بیش از 30 درصد مردم اعلام کرده اند در گذشته هر وقت به شهرداری مراجعه کرده بودند، از آنها رشوه خواسته

افشاي فساد‌هاي تازه از شهرداري قبلي

افشاي فساد هاي تازه از شهرداري قبلي

عبارات مهم : ایران

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی است که بیش از 30 درصد مردم اعلام کرده اند در گذشته هر وقت به شهرداری مراجعه کرده بودند، از آنها رشوه خواسته شده است بود. خبرآنلاین نوشت؛ شهربانو امانی اظهار کرد: شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در وقت محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف تبدیل شد به کانون قدرتی که بتوانند از بهشت به پاستور بروند. لذا از آن نشانه مهم و وظایف ذاتی شهرداری بسیار فاصله گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه نشانه گذاری در ارتباط با نیازهای شهروندان تهرانی نبوده هست، عنوان کرد: با وجود نهادهای نظارتی در شهرداری، متاسفانه رانت ذلت ها، خاص ذلت ها و ایجاد بستر جهت رانت افراد و نهاد های خاص باعث شد بخش مهمی از بدنه شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به کانون های رانتی تبدیل شود. امانی با بیان اینکه افراد به منظور قانونمندکردن پرسشها هم از شورای شهر مجوز گرفتند و هم در بودجه های سنواتی آن را تبیین کردند، تصریح کرد: به نظر من طولانی بودن مدیریت فرد در رأس هرم، انحراف از معیار، انحراف از فرآیندها، نادیده گرفتن منافع عمومی و نظارت نداشتن مردم موجب شد تا فساد در بدنه شهرداری نهادینه شود.

افشاي فساد‌هاي تازه از شهرداري قبلي

رویکرد مدیریت شهری

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا اخیرا یک مجموعه سوارکاری را از یکی از اعضای سابق شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد گرفته و به مزایده گذاشتند. حالا باید بیش از 100 میلیون تومان به شهرداری پرداخت کند.

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی است که بیش از 30 درصد مردم اعلام کرده اند در گذشته هر وقت به شهرداری مراجعه کرده بودند، از آنها رشوه خواسته

وی با تاکید براینکه در دوره پیشین هم شهرداری و هم شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به عنوان یک نهاد نظارتی منابع عمومی را به منافع فردی، گروهی و جناحی تبدیل کردند، گفت: از این رو حس اعتماد شهروندان به شهرداری از بین رفت ولی من اعتقاد هستم مردم با حضور پای صندوق های رأی به عوض کردن در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و مدیریت شهری رأی دادند که این نشان می دهد شهروندان تهرانی جایگاه شورا و پارلمان محلی را بسیار جدی گرفتند و خودشان نیز ناظر آن هستند. امانی افزود: در نتیجه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با دو فوریت شهردار را ملزم کرد سند تحویل و تحول شهرداری را به افکار عمومی و شورای شهر ارائه دهد. با ارائه این سند در شورا و برابر چشم مردم هم به شهردار قبلی و معاونانش وقت داده شد که بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند و هم به ناظران اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وقت داده شد تا این سند را تجزیه و تحلیل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این سند را چارچوبی جهت نظارت دانست و گفت: آیندگان نیز می توانند از آن استفاده کنند و دقیقا چهار سال بعد نیز ما باید بگوییم چه تحویل داده ایم. امانی با بیان اینکه شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با دو بخشنامه تلاش کرد مهم ترین کانون فساد را ببندد، خاطرنشان کرد: هرچند که با صدور این بخشنامه ها بخشی از درآمدهای شهرداری نیز محقق نمی شد ولی در برنامه سوم با توجه به اینکه شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تازه مستقر شده است بود و نمی توانست آن را عوض کردن دهد، با عوض کردن افراد و رویکرد شهرداری تلاش کرد منافع ملی را حفظ کند.

عامل فاسد شدن

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه 30درصد از بودجه شهرداری غیرنقدی بود، گفت: شهرداری آن را به 25 درصد رساند و تلاش ما این است که تبصره ای را اضافه کنیم تا شهردار لیست درآمدهای غیر نقدی را به شورا ارائه دهد تا مردم هم بتوانند نظارت کنند. امانی ادامه داد: مردم و شهروندان فاصله زیادی از شهرداری گرفته بودند چراکه بیش از 30 درصد مردم اعلام کردند در گذشته هر وقت به شهرداری مراجعه کرده بودند، از آنها رشوه خواسته شده است بود. از این رو یکی از شرکت های خدماتی و رفاهی شهروندان که شهرداری هست، به یکی از فاسدترین نهادها تبدیل شد.

افشاي فساد‌هاي تازه از شهرداري قبلي

وی با تاکید بر اینکه حتما باید دیوان محاسبات شهرداری مستقل شود، تاکید کرد: متاسفانه در گذشته یکی از نهادهای شهرداری مثل شرکت بازرسی بیش از 1000 نفر نیرو داشت. زمانی که سیستم نظارتی درون سازمانی هم فاسد باشد، نمی توان امیدی به اصلاح داشت و پرسشها مضاعف می شود. عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران یادآور شد: جهت براق سازی زیاد و اصلاح شرایط فعلی، فرآیندها نیاز به اصلاح دارد تا بتوان پرسشها را حل کرد و شهرداری و شهروندان را به یکدیگر نزدیک کرد. در این راستا باید اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به عنوان ناظری منصف استقلال خود را حفظ کرده و به سالم سازی مدیریت شهری پایتخت کمک کنند.

آرزوی بزرگ

عضو شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران مدعی است که بیش از 30 درصد مردم اعلام کرده اند در گذشته هر وقت به شهرداری مراجعه کرده بودند، از آنها رشوه خواسته

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | شهرداري | شهرداری | شورای شهر | شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار