استخوان قورباغه سینمایی قورباغه فیلمنامه

استخوان: قورباغه سینمایی قورباغه فیلمنامه مهران رجبی نیوشا ضیغمی برنامه ریزی مهران غفوریان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی بارش باران و برف و مه‌گرفتگی در جاده‌ های کشور

در حال حاضر بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش‌ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد هستیم. 

بارش باران و برف و مه‌گرفتگی در جاده‌ های کشور

بارش باران و برف و مه گرفتگی در بزرگراه های کشور

عبارات مهم : باران

در حال حاضر بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین اوضاع راه های کشور را تشریح کرد و از بارش برف، باران و مه گرفتگی در بعضی محورها خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین اوضاع هوا راه های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد هستیم.

بارش باران و برف و مه‌گرفتگی در جاده‌ های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان اضافه کرد: در محورهای اردستان-نائین و خور-جندق در استان اصفهان، بانه-سقز، مریوان–سنندج و بیجار-مریوان در استان کردستان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران، محدوده ولی آباد در محور کرج-چالوس، محدوده کدوک در فیروزکوه و آمل در استان مازندران بارش باران مشاهده می شود.

وی با اشاره به وجود مه گرفتگی در بعضی محورها به تشریح آنها پرداخت و گفت: این پدیده در استان خراسان شمالی و همین طور در محورهای سراب – اردبیل و هشترود – زنجان در استان آذربایجان شرقی، محدوده لاریجان در محور هراز و محدوه ولی آباد در محور کرج-چالوس دیده می شود.

در حال حاضر بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش‌ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد هستیم. 

سرهنگ رحمانی همچنین از یک طرفه شدن بزرگراه چالوس خبر داد و گفت: ساعت یک طرفه شدن بر اساس ترافیک محور و اعلام پلیس محلی اعلام می شود.

واژه های کلیدی: باران | سنندج | هشترود | ترافیک | محور کرج-چالوس | استان مازندران | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار